MALOKA الاسكــــــــــــــــــــندراني
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

MALOKA الاسكــــــــــــــــــــندراني

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» عوده بعد غياب
حب الجامعه نهايته ايه Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 17, 2012 9:09 am من طرف خالد البهنساوى

» { بَعثَرِةْ حُرُوفِي . . M . . }
حب الجامعه نهايته ايه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 6:45 am من طرف زائر

» عيد ربيع والجميع بخير
حب الجامعه نهايته ايه Icon_minitimeالخميس أبريل 16, 2009 3:17 am من طرف Admin

» الاهلي يتعادل مع المحلة ويفقد نقطتين في سباق صدارة الدوري
حب الجامعه نهايته ايه Icon_minitimeالإثنين أبريل 13, 2009 7:39 pm من طرف احمد سكر

» فى تصفيات المونديال مصر تكتفى بالتعادل مع زامبيا
حب الجامعه نهايته ايه Icon_minitimeالإثنين مارس 30, 2009 4:10 am من طرف احمد سكر

» أليــــــــــــــــكى يامى
حب الجامعه نهايته ايه Icon_minitimeالأحد مارس 29, 2009 3:30 pm من طرف زائر

» لدغات حواء تعنى الفناء
حب الجامعه نهايته ايه Icon_minitimeالأحد مارس 29, 2009 7:54 am من طرف زائر

» الملائكة تحيط بالانسان.
حب الجامعه نهايته ايه Icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 1:37 pm من طرف زائر

» ايها العاصي..لاتخف .عد فالله ينتظرك.
حب الجامعه نهايته ايه Icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 1:33 pm من طرف زائر

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
pubarab
أكتوبر 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
اليوميةاليومية

حب الجامعه نهايته ايه

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

حب الجامعه نهايته ايه Empty
مُساهمةموضوع: حب الجامعه نهايته ايه   حب الجامعه نهايته ايه Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 01, 2008 4:55 pm

--------------------------------------------------------------------------------

البدايــــــــــــــــــــــــــــة

الولــــد: انا معجب بيكى جدا من اول مره شوفتك فيها وبصراحه بقى

يسكت ويبص فى الارض ويتنهد جاااااااامد ويقولها وبصراحه كده بحبك

البنـــــــت : وشها يحمر وتكسف كده وتقوله وانا كمان

بس كده وتبتدى اجزاء الفيلم العربى

اول سنه

كل شويه مكالمات ومسدات ومسجات بقى وبحبك وحشتينى وحسين الجسمى بقى وايه اجمد كلام واجمد هدايا واحلى خروجات وفسح وعزومات وعيشه ايه جاااااااااااااااااامده جدااااااااااااااااااااااااا

تانى سنه

يخفف هو من ناحيته شويه والبنت تفتكر انه بيتقل عليها يا عينى وتجرى وراه هى وكل شويه مكالمات وانا يالى بحبك وحدى انا ونانسى عجرم بقى وايه جو رومانسى جامد

تالت سنه

خناقاااااااااااااااااااااااات خناقااااااااااااااااااااااااااات على كل حاجه واى حاجه وده طبعا بيبقى تمهيد للى هيحصل بعد كده

رابع سنه

خلاص بقى هيتخرجوا وابتدت توجع دماغه

البنـــت:هتيجى تقابل بابا بقى احنا خلاص كلها شهر ونتخرج لازم تكون علاقتنا رسمى

الولـــد:يضحك اوووى ويقولها رسمى ايه ياماما هو انتى فاكره انى هاتجوزك ولا ايه انا عمرى ما افكر اتجوز واحده مشيت معاها وخرجت معاها ايوه احنا عشنا ايام حلوه جداااا انا اتبسط بيها وانتى كمان لس جواز لا انا مقدرش استامنك على بيتى واسمى انا ايش عرفنى انتى ممكن تعملى كده مع غيرى وابقى انا نايم على ودانى زى اهلك اللى فى البيت

بس كده وتوته توته فرغت الحدوته

و ده حب الجامعه انا طبعا مبعممش بس الحاجات اللى بتكمل جد بتبقى باينه من اولها يعنى لو واحد حب واحده وحاطط فىدماغه انه يرتبط بيها رسمى مش هيخرج معاها ولا يزعقلها ادام الناس وكده بالعكس ده هيحافظ عليها وعلى سمعتها كمان

وانتوا بقى ايه رأيكم فى حب الجامعه؟؟؟؟؟؟؟
[i]
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حب الجامعه نهايته ايه   حب الجامعه نهايته ايه Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 03, 2008 1:12 am

بجد انا مش بقتنع بحب الجامعة لانة عمرة مايبقة حقيقى والابشع ان البنت تخرج مع الولد وتيجى تطلب منة انوا ييجى يتقدم رسمى وطبعا عمروا مايتقدملها لانوا اخذ كل مايحتاجة من البنت وخلاص اشبع رغبتة وانتهى المسلسل العربى حب
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حب الجامعه نهايته ايه   حب الجامعه نهايته ايه Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 05, 2008 9:59 pm

[b][i][u] موضوع جميل جدا يا حامد بس فى شوية غلاطات وهى انه لو بيحبها بجد مش هيعمل كده لكن هو كان واخده نظام تسليه مش اكتر على الكلام ده لكن حب بجد مش هيعمل فيها كده تقبل مرورى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حب الجامعه نهايته ايه   حب الجامعه نهايته ايه Icon_minitimeالسبت ديسمبر 06, 2008 8:17 pm

تسلمى على مرورك انتى وفارس يا سوسو مرمر بس الحكايه كلها انه بيكون حب فاشل لان اى ولد واى بنت لو هى مقتنعه انه هايكون او هى بتكون ليه لوحده طول الوقت وانه مش هايشقه مع حد غيره فى الكليه وله بتكلم غيره وحاسس انها مخلصه فعلا الحب ده بيدوم بس زى ما البنت بتشوف ده بيكلم ديه وديه هى كمان تحب تخش العالم ده لانها بتكون تجارب واكيد الواحد مش هايتعلم ببلاش بس الحساره بتكون كبيره على الطرفين لو بجد حد حس انه اللى ضيع حد كان بيحبه ونفسه يكون ليه لوحده وهى اللى ملوش فى الطيب نصيب لان احنا عايشين فى زمن عجيب محدش بيقدر العدو من الحبيب

حب الجامعه نهايته ايه
صفحة 1 من اصل 1