MALOKA الاسكــــــــــــــــــــندراني
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

MALOKA الاسكــــــــــــــــــــندراني

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» عوده بعد غياب
لو عايز تتعلم الحب Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 17, 2012 9:09 am من طرف خالد البهنساوى

» { بَعثَرِةْ حُرُوفِي . . M . . }
لو عايز تتعلم الحب Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 6:45 am من طرف زائر

» عيد ربيع والجميع بخير
لو عايز تتعلم الحب Icon_minitimeالخميس أبريل 16, 2009 3:17 am من طرف Admin

» الاهلي يتعادل مع المحلة ويفقد نقطتين في سباق صدارة الدوري
لو عايز تتعلم الحب Icon_minitimeالإثنين أبريل 13, 2009 7:39 pm من طرف احمد سكر

» فى تصفيات المونديال مصر تكتفى بالتعادل مع زامبيا
لو عايز تتعلم الحب Icon_minitimeالإثنين مارس 30, 2009 4:10 am من طرف احمد سكر

» أليــــــــــــــــكى يامى
لو عايز تتعلم الحب Icon_minitimeالأحد مارس 29, 2009 3:30 pm من طرف زائر

» لدغات حواء تعنى الفناء
لو عايز تتعلم الحب Icon_minitimeالأحد مارس 29, 2009 7:54 am من طرف زائر

» الملائكة تحيط بالانسان.
لو عايز تتعلم الحب Icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 1:37 pm من طرف زائر

» ايها العاصي..لاتخف .عد فالله ينتظرك.
لو عايز تتعلم الحب Icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 1:33 pm من طرف زائر

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
pubarab
أكتوبر 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
اليوميةاليومية

لو عايز تتعلم الحب

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

لو عايز تتعلم الحب Empty
مُساهمةموضوع: لو عايز تتعلم الحب   لو عايز تتعلم الحب Icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 1:46 pm

معاكى بنسا همى واى جرح كان بيالمنى يمكن علشان حسيت فيكى الحنان اللى كنت بدور عليه زمان واللى لقيته فيكى وحولت كتير اراضيكى لدرجه بقيت بتمنى الموت علشان بموت فيكى ده حقيقه بحسها وصعب انى اقولها اله للى قلبى حبها قلبى خلاص بقه كل دقه فيه بتنطق باسمك يمكن علشان فى قلبى رسمك او يمكن علشان نفسى اقسمك حياه تكون بنا طويله مش ساعه وله حتى ليله لازم تكون كل الليالى لان بيك بتكون جميله يمكن فى يوم تبقه قصه للى هايحبوا بعد ينا للى يحب يقراها هايلاقى فى كل صفحه كلمه بنقولها للى يهمنا واللى فى قلبه حب زينا ونفسه يتعلم مننا او انه حتى يقولنا على حاجه فاتتنا فى حبنا لانها هاتكون قصه لنا للى يحب يعيش فى قصر عاجى معمول للى بيحلم زينا انه يكمل فرحته ويحس انه ماشى فى سكته لحد ما يحس بضمته وحنانه واللى بدعيلوه يحس بالحب ده ساعتها هايتمنى يكون مكانه لو قلبك مليان حنان متخفشى هتلاقى فى اى مكان حبيب يعوضك عن اللى فات وينسيك الذكريات اللى عشته معاه بس اهم شى تفضل فاكر ربنا لانه ممكن يقطع من هناك ويوصل من هنا متستعجلشى نصيبك لان ده نصيب مكتوب لنا هاقولك حاجه لو كنت بتحب بجد وغير اى حد هاتحس انك حته منه وعايز تعيش فى ضله ونفسك تكمل معاه العمر اللى فضله لو حتى حبيبك محسيش بيك بتفضل فاكره العمر كله يمكن يجى ينديك يس نصيحه منه لو حسه لازم تقوله لو حسيت بالحب قوله لما هايسمعها منك الحبيب لو فيه جرح منك راح يطيب ولو شايل هايصفه وهايبقع قلبه ابيض من اللبن الحليب بس اهم شى لما تقولها تفضل معاه عالطول مش انك تقولها وبعدها تغيب لان صعب انك تديه امل وتبعيه كده من غير تمن لانه هايحس انه معاك اتظلم عايزك تخاف عليه من نسمه طايره تلمس ايديه او اى حد يبص فى عنيه او ان هوا طاير يكون معدى ويهز الضفاير عايزك تحس انك معاك ورده فى بوكيه تديها ايوه قلبك لانه حته فيه ولو طولت السما تجيب حتها منها او انك تجيب النجوم لانى ساعاتها هاتنسيك الهموم وهاتبقه ليك فى ليله التمام لما هابقه بدر ليله كماله بس اهم شى انك تجى فى خياله وانك تكون بتستنى سواله عايزك ترسمله صوره كده من خيالك عايزه دايما ابالك تشوف حبيبك زى ما بشوف حبيبى انا بشوف شعره كانه سلاسل دهب محنيه اتمنى انى امسكه بايديا واتمنى ابوس الخد وابص اه فى عنيه اللى حلمت بيه الخد وكان نفسى ايدى تجى عليه عمرى كله ببص ليك كنت شايف عيونك وله عيون المها ده كلام مش ممكن اقول اللى للى قلبى حبها لان كل كلمه بقولها لما بحسها بمسك ايديه بروح بعيد بحس انى طفل وليد مستنى ام تضمه لحضنها بشوف ماشى قدامى بحس بخطوته بتمنى انى اكون نهايه سكته بحس بيه غزال بيحرك جوايا زلزال لما بيقرب منى بتحرك مشاعرى نحيته وبحس ان جوايا اه بركان نفسى ينطفى لما احس ان انا وهو بقينا واحد او انه يبعد عنى ويختفى بحاول افكر فى غيره لكن نسيانه صعب لانى حسيت انه ملاكى وانه هايكون سبب هلاكى علشان كده بدعى ربى اكون معاكى لانى بحاول اوصل لحد ما اكون جواكى بقيت بعد الليالى لانك موجوده فى خيالى عايش على حلم يكمل بدعى ربى ينولهالى او حتى اكون ذكرى حلوه للايام الليالى اللى عشناها سوا لو الايام فرقتنا او اخترت البعاد وقلبى بقه منى حزين لانك حسيت معايا بالانين الجرح اللى فيك ملوش طبيب مهما هاداوى عمرك ماهطيب لانك دواك معايا لانى انا الحبيب

لو عايز تتعلم الحب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الحب هو
» وعد الحب
» اسم الحب
» الحب الاول
» هل يوصف الحب